Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Цуканова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Цуканова Г. О. 
Репрезентативний фотопортрет політика як елемент формування та підтримки його іміджу [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Цуканова Г. О. 
Дисфункціональні ефекти соціальної реклами [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_1_24
Розглянуто сутністні особливості феномену появи дисфункціональних ефектів серед комунікатів рекламної інформації. Описано специфіку виникнення таких ефектів і стратегії їх уникнення під час створення й розповсюдження соціальної реклами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.579 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Цуканова Г. О. 
Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_32
Досліджено особливості метафоризації креолізованих текстів соціальної реклами. Систематизовано й узагальнено наукові погляди на різноманітні способи використання цього стилістичного прийому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.779 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Цуканова Г. О. 
Інфографіка як ефективний візуальний складник рекламного повідомлення [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Парнікоза І. Ю. 
Стан ценопопуляцій Botrychium multifidum (S.G. Gmel.) Rupr. у м. Києві [Електронний ресурс] / І. Ю. Парнікоза, Г. О. Цуканова // Український ботанічний журнал. - 2005. - Т. 62, № 2. - С. 289-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2005_62_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.017 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Цуканова Г. О. 
Проблеми і перспективи охорони рослинного світу [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Український ботанічний журнал. - 2006. - Т. 63, № 1. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2006_63_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 901.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Цуканова Г. О. 
Інтерактивна соціальна реклама у міському середовищі [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.641 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Цуканова Г. О. 
Експериментально-практичні парадигми реалізації прийомів впливу інфографіки на сприйняття газетно-журнальних текстів [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Психолінгвістика. - 2015. - Вип. 17. - С. 293-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2015_17_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.971 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Цуканова Г. 
Практика впровадження навчального методу "Майстер-клас" (на прикладі дисципліни "Майстер-клас із медіа-PR") [Електронний ресурс] / Г. Цуканова // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.087 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Цуканова Г. О. 
Інтерактивні комунікації в соціальній інтернет-рекламі [Електронний ресурс] / Г. О. Цуканова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського